Rapid Relief الاغاثة العاجلة

ARAHA .

31%

While people in developing countries are dying in thousands, what do you think would happen to Eritrean refugees in Sudan if we don't rush to help them? 

While the number of confirmed cases is rapidly increasing, the majority of the needy people who rely on day to day work to feed their families are suffering from the lockdown, closed of local markets, and restriction on movements governments have imposed to prevent the Virus spread.  The exchange rate for the Sudanese pound has doubled within the last six months causing prices of commodities to skyrocket.  The impact has been devastating to thousands of families who are struggling to buy food to survive.

Through this campaign, we would like to provide Coronavirus relief to refugees in Sudan including raising awareness about the disease, distribution of hygiene products, and food baskets for those most vulnerable families. 

We understand the incredible strain of uncertainty and social disruption this epidemic is causing to everyone. However, your support and contribution to this campaign are vital in saving lives no matter how small it may be.  

Please donate generously to your brothers and sisters before it is too late.

بينما يموت الناس بالآلاف في البلدان الغنية، ماذا تعتقد أنه سيحدث للاجئين الإريتريين في السودان إذا لم نسرع في مساعدتهم؟

في حين أن عدد الحالات المؤكدة يتزايد بسرعة، فإن غالبية المحتاجين الذين يعتمدون على العمل اليومي لإطعام أسرهم يعانون من فرص حدر التجوال وإغلاق الأسواق المحلية والقيود الاخرى المفروضة من السلطات على التحركات للحد من انتشار الجائحة.

تضاعف سعر صرف الجنيه السوداني خلال الأشهر الستة الماضية مما تسبب في ارتفاع أسعار السلع بشكل كبير. كان التأثير مدمرا لآلاف العائلات التي تكافح من أجل تامين ابسط الاحتياجات الضرورية للبقاء. من خلال هذه الحملة، نود أن نقدم الإعانة للحد من انتشار من فيروس كورونا وسط للاجئين الإرتريين في السودان بما في ذلك رفع مستوى الوعي حول الجائحة، وتوزيع منتجات النظافة، والسلال الغذائية لدعم الأسر الأكثر ضعفا.

نحن نفهم الهموم التي نتكبدها لعدم مرور العالم بمثل هذه الوقائع والمستقيل المبهم من الناحية المعيشية والاجتماعية، فإن دعمك ومساهمتك في هذه الحملة أمران حيويان في إنقاذ الأرواح مهما كانت صغيرة. يرجى التبرع بسخاء لإخوانكم وأخواتكم قبل فوات الأوان

$3,100

of $10000.00 raised

1

Supporters

39

days left

................................... $3100